Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020



Μία κόρη είπε μια μέρα στη μάνα της:
- Μαμά, απόψε θα πάω σε ένα πάρτυ.
- Παιδί μου, να μην πας. Εκεί που θα πας, δεν είναι για σένα...
- Μαμά εκεί θα είναι οι φίλες μου και οι συμφοιτήτριές μου...
- Παιδί μου, να μην πας!

- Εγώ θα πάω και χτυπάει το τακουνάκι της κάτω.
Η κόρη βγήκε έξω, πήρε ταξί και πήγε στο πάρτυ. Η μητέρα πάει στο προσκυνητάρι, γονατίζει και άρχισε να προσεύχεται στην Παναγία.
- Παναγία μου, όπως βλέπεις, δεν μπορώ να κάνω τίποτα... Αν νομίζεις ότι μπορείς να βοηθήσεις κάτι, σε παρακαλώ να βοηθήσεις. Ο δικός μου λόγος δεν περνάει, εσύ κάποιον τρόπο έχεις.
Έτσι προσευχόταν η μητέρα με κλάματα επί μία ώρα, όταν σε μία στιγμή δέχεται ένα χτύπημα στην πλάτη και ακούει μια φωνή να της λέει:
- Μαμά σήκω, γύρισα!
Ήταν η κόρη που είχε φύγει για το πάρτυ.
- Γιατί γύρισες παιδί μου;
- Δεν ήταν για μένα εκεί. Όταν είδα ποιοί ήταν στο πάρτυ, έφυγα...
Ποιός γύρισε πίσω την κόρη; Η λογική της κόρης; Η Παναγία την γύρισε πίσω, την τροποποίησε τη σκέψη της. Ο Χριστός και η Παναγία έχουν έναν ''βιδολόγο'', ο οποίος τροποποιεί τα μυαλά των ανθρώπων που παρακαλούμε στην προσευχή μας να επηρεαστούνε...


+Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας